Kernwaarden en kwaliteiten

Integriteitsnorm

Ons motto is: afspraak is afspraak. Wij doen wat wij hebben afgesproken. Maar wij doen meer: door het geven van vertrouwen, worden wij vertrouwd. Dat is de basis waarop onze partners kunnen rekenen. Wij stoppen pas wanneer het gewenste resultaat is bereikt. Dat betekent dus dat wij geen concessies doen op het gebied van kwaliteit en nazorg.

 

Persoonlijke aanpak

Wij vinden het van groot belang om de organisatie en mensen, waarvoor wij aan de slag gaan, goed te leren kennen. De basis van onze dienstverlening is dan ook korte lijnen en weten voor wie je werkt. Omdat ons personeelsbestand weinig verloop kent, hebben wij een gedreven operationeel kader dat zorgt voor een solide en betrouwbare dienstverlening, op zowel korte als lange termijn.

 

Verantwoordelijkheid in aanpak

Samenwerking op zowel korte als lange termijn valt of staat met het nemen van verantwoordelijkheid. Dat komt uiteraard van 2 kanten. Met onze partner maken wij de afspraken en die komen wij ook na. Onze gedeelde kennis en inzichten maken dat wij in staat zijn de opdrachten goed uit te voeren. In regelmatig overleg, staan wij open voor feedback om de continuïteit van de processen te monitoren en te verbeteren waar nodig. Per slot van rekening zijn wij er om u te ontzorgen.

 

Flexibiliteit

Wij staan dichtbij onze opdrachtgevers. Dit doen wij door korte communicatielijnen, die ons in staat stellen inzicht te krijgen in de wensen, de behoeften en ontwikkelingen van en bij onze partners. Wij zijn als geen ander in staat om snel en flexibel in te spelen op nieuwe en veranderende situaties. Deze flexibiliteit betekent dat wij streven naar een 24/7 bereikbaarheid en beschikbaarheid.

 

Vooruitstrevendheid en onderscheidend vermogen

Wij onderscheiden ons van andere bedrijven door onze mensen en diensten continue door te ontwikkelen, door middel van trainingen en opleidingen. Deze vooruitstrevendheid betekent dat wij onze partners nog beter van dienst kunnen zijn. Omdat wij opereren in een dynamische omgeving, is het noodzakelijk dat wij constant anticiperen op nieuwe en toekomstige ontwikkelingen, zodat wij onze opdrachtgevers optimaal kunnen blijven bedienen. Per slot van rekening is dat het doel van ontzorgen.